Kami Bukan Sahaja Menjual Tetapi Membantu Anda Memilih Hanya yang Sesuai

Kemunculan Syahadda Style bukan untuk bersaing di kalangan para peniaga online khususnya selendang tetapi kami ingin memeriahkan lagi dan menampilkan pelbagai koleksi terkini pilihan selendang. Kami percaya gadis bertudung di luar sana juga ingin kelihatan yakin dan bergaya. Sebagai gadis bertudung, paling utama ialah kecantikan dan kekemasan yang bermula di bahagian kepala. Di sinilah bermulanya pandangan pertama orang yang melihat ataupun menilai.

Jadi, pastikan anda yang bertudung memilih tudung ataupun selendang yang sesuai. Memang banyak di pasaran tetapi pastikan anda memilih hanya yang sesuai untuk anda. Kami di Syahadda Style bukan sahaja memberikan pilihan selendang tetapi kami akan membantu anda membuat pilihan yang betul.



Saturday, February 20, 2010

Anak Tudung Bawal

Bagi anda yang gemar menggayakan tudung daripada fabrik sifon dan mortada, mungkin menghadapi masalah untuk membentuk tudung kerana fabrik jenis ini licin dan ringan. Anak tudung bawal membantu anda kerana:

* Memudahkan anda untuk membentuk tudung. Hanya memakainya seperti anda memakai anak tudung biasa tetapi pastikan rambut anda telah dikemaskan, kemudian sarungkan tudung pilihan anda. Kemudian kemaskan.
* Jangan risau ia tidak akan membuatkan wajah anda kelihatan lebih besar kerana anak tudung ini tidak menggunakan pengeras yang tebal.
* Sesuai untuk bentuk wajah yang bulat kerana ia akan membuatkan wajah anda lebih kelihatan bujur.
* Menggunakan fabrik kasa dan sangat sesuai untuk anda yang aktif kerana ia menyerap peluh.
* Sesuai digandingkan dengan pelbagai jenis fabrik tudung.
* Terdapat dalam pelbagai pilihan warna.
* Harga RM18 (tidak termasuk harga pos)

4 comments:

  1. Anak tudung yang membantu anda membentuk tudung daripada fabrik yang ringan dan licin.

    ReplyDelete
  2. saya nak tahu n gambar lain beserta warna anak tudung bawal ini.plis email me at ummirhea@gmail.com @ 012-9505060.tq

    ReplyDelete
  3. Akak sudah nyatakan dalam emel ummmi...TQ:-)

    ReplyDelete